لیست قیمت نمایندگی دستگاه لاغری خانگی سالنی

دستگاه های لاغری خانگی سالنی با لیست قیمت

مشخصات و شرح عملکرد انواع دستگاه لاغری بهمراه لیست قیمت دستگاه های لاغری خانگی سالنی . توضیح پیش از خرید انواع دستگاه لاغری شکم و پهلو و ران ها معرفی جی فایو ترمودرمی ویبره ایستاده فارادیک و صندلی سونا خشک خانگی . دستگاه چربی سوز شکم.امروز‌ میخواهیم به بررسی انواع دستگاه های لاغری خانگ و سالنی و سپس به لیست قیمت دستگاه های لاغری خانگی سالنی بپردازیم .

شما متناسب با بودجه خود می توانید هر یک از این دستگاه ها را انتخاب و ثبت سفارش دهیم . ما تمامی دستگاه های لاغری خانگی و سالنی و نحوه کار آنها را برای شما توضیح داده تا بتوانید با اطلاعات کامل بهترین گزینه را از میان آنها انتخاب کنید . اما پیش از آن باید به این موضوع بپردازیم که اصولا دستگاه های لاغری خانگی سالنی یا باشگاهی به چه روش هایی چربی سوزی می کنند .روش ها و تکنولوژی هایی که در دستگاه های لاغری استفاده می شوند به ۳ روش اصلی تقسیم می شوند .

لاغری از طریق ویبره

در این دستگاه روش چربی شکنی و چربی سوزی با اعمال ویبره به قسمت خاصی از بدن یا تمام بدن است . اصولا ویبره چربی شکن است و برای کسانی که به دنبال راه حلی برای چربی سوز شکم و پهلو هستند گزینه مناسبی است . چربی در نواحی مختلف بدن یکسان نیست . اما هدف اکثر ما خرید دستگاه لاغری شکم و پهلو است. زیرا لاغری شکم و پهلو از مواردی هستند که بیشتر مورد توجه قرار میگیرند . قیمت دستگاه های لاغری از طریق ویبره متفاوت اند . اما شما گزینه های زیر را برای خرید پیش رو دارید .

لیست قیمت دستگاه های لاغری خانگی با ویبره 

دستگاه لاغری ویبره ایستاده استپر

این دستگاه لاغری از یک صفحه لرزشی و ۲ عدد کش ورزشی تشکیل شده است . اگر به دنبال لاغری و فرم گیری سریع هستید این بهترین دستگاه لاغری انتخاب شما خواهد بود . از این تجهیز هم در خانه و هم در باشگاه های ورزشی استفاده می شود .‌ شما با قرار گیری روی این صفحه و انتخاب قدرت لرزش و تنظیم تایمر می توانید تمامی بدن را تحت ویبره آن قرار دهید . با تغییر حالت بدن و فاصله پاها از یکدیگر ویبره لاغری را متوجه قسمت خاصی از بدن کرده و یا با استفاده از کش های ورزشی کناری آن حرکات متنوع ورزشی را انجام دهید . همچنین سایر حرکات ورزشی را وقتی روی صفحه ی لرزشی انجام میدهید به دلیل تحت تاثیر قرار بودن بدن شما تاثیر آن تمرین چندین برابر می شود . البته سایر حرکات در دفترچه راهنمای آن توضیح داده شده که هنگام خرید به شما ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت دستگاه لاغری و خرید دستگاه ویبره ایستاده ورزشی با ما در تماس باشید .

دستگاه ویبره ایستاده لاغری
دستگاه ویبره ایستاده لاغری با کش ورزشی سی ایکس

 

کمربند لاغری شکم و پهلو

ارزان ترین قیمت دستگاه لاغری خانگی یا سالنی متعلق به کمربند لاغری است . همه این کمربندها موثر نیستند . برخی دارای یک و برخی ۳ موتوره هستند . مزیت کمربند لاغری ۳ موتوره این است که دو موتور اضافه تر با ویبره پهلوها و یک موتور اصلی در وسط شکم را پوشش می دهد . به همین دلیل دیگر نیازی به چرخاندن کمربند برای لاغری شکم و پهلو ندارید. البته تاثیر ویبره آن در لاغری معطوف به شکم و پهلو نیست . زیرا می توان آن را دور ران ها برای لاغری ران و بازوها بست . بهترین کمربندی که به شما پیشنهاد میکنیم کمربند لاغری x5 است که دارای ۳ موتور‌ می باشد. برای خرید آن با ما تماس بگیرید.

 

کمربند لاغری شکم و پهلو
کمربند لاغری شکم و پهلو ۳ موتور با بهترین قیمت خرید

 

دستگاه لاغری جی فایو خانگی G5

این دستگاه قیمت بالاتری دارد و دارای یک بدنه اصلی؛ یک لوله خرطومی و ۳ عدد سری مختلف است . سری های مختلف دستگاه لاغری خانگی سالنی جی فایو از نظر تعداد اسکوپ مختلف هستند . مثلا سری بزرگ آن که دارای ۴ اسکوپ است برای نواحی استفاده می شود که دارای بافت ضخیم تر و سخت تری از چربی هستند . بعنوان مثال ران ها و شکم . نوع دوم سری دستگاه لاغری خانگی سالنی جی فایو متوسط است و برای نواحی مانند بازوها و چربی های اشباع شده در پشت کمر و یا ساق پا هستند . البته که استفاده از سری متوسط برای لاغری شکم و پهلو مانعی ندارد .نوع سوم سری چمنی است که برای نواحی حساس تر مانند غب غب و یا بخش هایی که از بدن که بافت نازک تری دارند مورد استفاده قرار میگیرد .این مدل بهترین دستگاه لاغری خانگی و سالنی که ما به شما پیشنهاد میکنیم دارای موتور ژاپن بوده که می توانید از آن به مدت طولانی بدون نگرانی از خرابی استفاده کنید . برای اطلاع از قیمت دستگاه های لاغری خانگی جی فایو با ما تماس بگیرید .

دستگاه لاغری خانگی جی فایو
دستگاه لاغری خانگی جی فایو ۳ سر

دستگاه های لاغری خانگی از طریق گرما

دستگاه های لاغری خانگی یا سالنی که در دسترس هستند از طریق ایجاد گرما عمل می کنند. ما در بازار دو دستگاه اصلی داریم که هر دوی‌ آنها در گروه دستگاه های لاغری خانگی قرار میگیرند ‌. اولین دستگاه تشک حرارتی و دومین آن صندلی سونا خانگی است .

دستگاه لاغری خانگی سالنی ترمودرمی

دستگاه لاغری ترمودرمی از یک دستگاه اصلی و ۵ تشک تشکیل شده است . این تشک های حرارتی لاغری در ۳ سایز مختلف از بزرگ به کوچک به ترتیب یک تشک بزرگ برای لاغری شکم و پهلو، دو تشک متوسط برای لاغری ران ها و یک جفت هم تشک با سایز کوچکتر برای بازوها با دستگاه ارائه می شوند . در انتهای تشک ها کابل هایی قرار دارند که به دستگاه اصلی ترمودرمی متصل می شوند. توسط ولوم های بالای هر کانال بصورت جداگانه می توان میزان حرارت تشک ها را تنظیم نمود . مزیت بهترین دستگاه لاغری خانگی سالنی ترمودرمی این است که فرد نیازی به تحرک نداشته و می تواند در طول زمانی که دستگاه در حال چربی سوزی است به هر صورتی دراز کشیده یا بنشیند . قیمت دستگاه لاغری ترمودرمی چربی سوزی شکم و پهلو و لاغری ران ها و بازوها بسیار سریع و با نتیجه ماندگار از مزایای دستگاه ترمودرنی لاغری است .

 

دستگاه ترمودرمی لاغری خانگی
قیمت خرید دستگاه ترمودرمی لاغری خانگی تشک حرارتی ۵ تشک

صندلی سونا خشک خانگی

داشتن یک سونای شخصی در خانه آرزوی بسیاری از افرادی است که به دنبال لاغری، تسکین دردهای عضلانی و مفصلی و کسانی که بطور کلی به سونا خشک علاقه ارند است. اما لاغری با سونا خشک یک‌راه حل موثر و تایید شده ای است تمامی متخصان پیشنهاد می کنند. اما یک دستگاه لاغری خانگی تحت عنوان صندلی سونا خشک تکنفره خانگی سالنی است که استفاده از آن برای چربی سوزی از طریق حرارت است که آنرا به شما معرفی میکنیم . دستگاه سونا خشک خانگی از یک صندلی چوبی که زیر آن یک منبع حرارت زا و یک دیواره چوبی که به دنبال صندلی تابانده شده و یک کاور که از سر برای جلوگیری از هدر رفتن دما و گرمای ایجاد شده دستگاه پوشیده می شود. این صندلی سونا خانگی که در سالن ها و باشگاه های لاغری استفاده می شود شبیه ساز واقعی همان سونا خشک در استخر است. شما می توانید با چرخاندن ولوم صندلی دما و حرارت ایجاد شده را به دلخواه خود تنظیم کنید. این صندلی سونا دارای قیمت دستگاه لاغری رنج متوسط است که برای خرید آن می توانید با ما در تماس باشید .

صندلی سونا خانگی
صندلی سونا خشک خانگی دارای تنظیم درجه حرارت

دستگاه لاغری از طریق پالس الکتریکی

تنها یک دستگاه در بازار موجود است که از طریق ایجاد پالس الکتریکی چربی شکنی و فرم دهی انجام میدهد . نام این دستگاه فارادیک است که برای استفاده از خانه از نوع ۱۰ پد و برای سالن ها اکثرا از نوع ۲۰ پد استفاده می کنند . اما عملکرد و نحوه استفاده از آنرا در ادامه شرح میدهیم .

دستگاه فارادیک لاغری

توجه داشته باشید که فارادیک ها دو نوع هستند. یک نوع فارادیک چربی سوزی و نوع دیگر برای فیزیوتراپی که ما در مورد نوع اول صحبت میکنیم . فارادیک لاغری در دو نوع ۵ کانال ۱۰ پد و ۱۰ کانال ۲۰ پد موجو هستند. این دستگاه دارای یک بدنه اصلی با ۵ یا ۱۰ کانال ورودی است . از طرف دیگر پد هایی وجود دارند که به دستگاه اصلی متصل می شوند. روکش اسفنجی و کش هایی نیز وجود دارند که برای نگه داشتن پد ها روی بدن از آنها استفاده می شود . روش کار این بهترین دستگاه لاغری خانگی و سالنی بدین صورت است که ابتدا پد ها را به کانال های دستگاه متصل میکنیم. سپس پد های اسفنجی را مقداری نمناک کرده و روی پد ها مانند یک پوشش قرار میدهیم. سپس پد ها را به قسمتی از بدن که نیاز به چربی سوزی دارد قرار داده و توسط کش های پهنی که در متعلقات دستگاه قرار دارد ثابت میکنیم . در نهایت میزان پالس را از طریق دستگاه اصلی تنظیم میکنی. پالس های الکتریکی از پدها به بدن منتقل می شوند و با همان پالس ها بافت چربی خرد شده و آن قسمت از بدن دچار کاهش حجم و فرم گیری می شود. رنج قیمت دستگاه لاغری خانگی فارادیک پایین است. برای خرید دستگاه لاغری فارادیک با ما در تماس باشید.

دستگاه لاغری فارادیک
دستگاه لاغری فارادیک ۵ کانال و ۱۰ کانال

One thought on “لیست قیمت نمایندگی دستگاه لاغری خانگی سالنی

  1. لیست قیمت دستگاه های لاغری , جدیدترین دستگاه لاغری ۲۰۲۱ , خرید دستگاه لاغری شکم و پهلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *