پیش از خرید دستگاه جی فایو G5 لاغری این مطلب را بخوانید

پیش از خرید دستگاه جی فایو G5 لاغری این مطلب را بخوانید

توی این متن میخوام به تمامی ابعاد و موارد مهم پیش از خرید دستگاه جی فایو اشاره کنم تا شما بتونید بهترین دستگاه رو با توجه به نیازتون تهیه کنید . همینطور دلایل مختلف و تاثیر گذار روی قیمت دستگاه جی فایو لاغری شرح بدم. من مواردی رو بیان میکنم که شما بتونید با اشراف کامل نسبت به خرید G5 لاغری اقدام کنید . خلاصه توضیح میدم که خسته هم نشید.

دستگاه جی فایو لاغری

اول برای کسایی که نمی دونن دقیقا دستگاه G5 کلا چی هست و سرچ میکنن که جی فایو لاغری G5 چیست توضیح میدم. دستگاه لاغری جی فایو G5 یک دستگاه لاغری هست که یک بدنه اصلی بصورت ایستاده داره. روی دستگاه یا همون پنل معمولا یا یک دکمه خاموش روشن داره یا کلا یک ولوم داره که روشن و خاموش کردن و تنظیم شدت و قدرتش رو تنظیم می کنن. از دستگاه اصلی یک شلنگ بیرون اومده که در انتهاش یه جایی داره که سری های مختلف جی فایو رو به اون متصل می کنن . بعد از روشن کردن دستگاه قدرت رو تنظیم میکنید و سری که به انتهای شلنگ وصل کردین رو روی بدن حرکت میدین.

انواع سری جی فایو

این سری ها ۳ مدل دارن که یکیشون ۴ تا اسکوپ بزرگ داره، یکی متوسط که حالت انگشتی داره و یکی هم سایز ریز هست که به اصطلاح سری چمنی گفته میشه. شما نسبت به اون قسمت از بدن که می خواید لاغری رو انجام بدین سری رو انتخاب میکنید. مثلا سری بزرگ برای لاغری شکم و پهلو هست. سری متوسط انگشتی برای ران ها و سری کوچک چمنی هم برای لاغری بخش هایی از بدن که پوست نازک تری دارن.

طریقه استفاده از G5

برای استفاده از دستگاه جی فایو قبل از انجام کار باید از پودر استفاده کنید. اگر کسی یا جایی محصولی با عنوان ژل مخصوص دستگاه جی فایو دیدید با یک لبخند با اون فرد خداحافظی کنید. اگر هم در سایت دیدید اون سایت رو ببندید. حالا چرا . چون اصلا دستگاه G5 لاغری نیازی به ژل نداره . از پودر استفاده میشه. اون پودر هم اصلا مهم نیست ‌.

توی همه ی فیلم های آموزش کار با دستگاه جی فایو هم که ببینید با پودر کار میکنن. چون ژل لاغری رو برای دستگاه ترمودرمی لاغری یا تشک حرارتی استفاده می کنن. چون روش کار ترمودرمی لاغری با ایجاد حرارت هست. اما جی فایو با ویبره تخریب بافت های چربی رو انجام میده. اون پودر هم برای اینه که اون سری جی فایو راحت تر روی بدن فرد حرکت کنه.

مکانیزم عملکرد g5 لاغری رو یه توضیح بدم تا بریم سر بحث موتور دستگاه. ببینید داخل اون بدنه اصلی که گفتم یه موتور وجود داره که وقتی روشن میشه انرژی دورانی رو به که فنری که داخل شلنگ هست منتقل میکنه. انتهای شلنگ هم  اون چرخش رو به ویبره تبدیل میکنه. به فنر داخل شلنگ گریس می زنن تا چرخش فنر به شلنگ آسیب نرسونه.

دستگاه جی فایو خارجی داریم ؟

حالا اینو گفتم با برسم به بحث انواع دستگاه جی فایو خارجی. گریس به مرور زمان خشک میشه. از طرفی g5 خارجی که واردات میشه معلوم نیست چند سال ممکنه توی انبار خریدار در ایران باشه. از طرفی شرایط جوی ارسال از کشور دیگه رو روی دریا و از طرفی هم در نظر دارید که گریس یه تاریخ انقضایی داره! از طرفی قطعات داخلی جی فایو خارجی مثل کوبل و رینگ هاش در ایران پیدا نمیشه.

جی فایو خارجی

واردات جی فایو لاغری هم از چین هست پس در نتیجه موتور دستگاه هم چینی هست. پس خدمات پس از فروش و تعمیراتش عملا ممکن نیست اگر هم باشه قیمت ها به دلیل اینکه قطعات معیوب رو باید به تراشکاری برد و … سر به فلک میکشه.
اینجاست که سوال مطرح میشه که برای شما زیبایی مهم هست یا کارایی و راحتی خیال از بابت خدمات پس از فروش .

قبول دارم که جدا از بحث سلیقه  یکسری از جی فایو لاغری ایرانی ظاهر مناسبی ندارند. اون هم به دلیل گرون بودن تزریق پلاستیک برای بدنه هست. یا بخاطر استفاده از چوب یا پلکسی برای تولید بدنه هست. البته نه اینکه خارجی ها هم به قول خودمون خیلی شاخ باشن . اما چون اونجا هزینه های تولید پایین تره دستشون توی ظاهر باز هست. اما بعد از خرید دستگاه لاغری G5 ایرانی (البته نه هر برندی چون ممکنه موتور استفاده ایرانی یا چینی باشه) حداقل مشکل نبود قطعات و هزینه های بالای تعمیرات رو ندارید. برای مثال فقط باز کردن یک دستگاه جی فایو خارجی هزینه ای حدود ۱ میلیون تومان باید پرداخت کنید. وای از روزی که گریسی که آبکی بشه و سری دستگاه بریزه بیرون یا قطعه ای خراب باشه.

قیمت جی فایو لاغری

این محصول از اون محصولاتی هست که بخش عمده ای از قیمتش بواسطه ظاهرش هست. من در طول سالهایی که در حوزه دستگاه های لاغری کار کردم از دستگاه ویبره ایستاده گرفته تا ترمودرمی و صندلی سونا خشک و فارادیک لاغری و همین جی فایو G5 مدل های زیادی رو دیدم و خب بی دردسرترین دستگاه هارو پیشنهاد میکنم . چون به عقیده مجموعه ما ارائه محصول بی کیفت میشه مشتری ناراضی و ما دنبال مشتری یکبار مصرف نیستیم. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در خصوص G5 لاغری دارید با کارشناسای ما تماس بگیرید و بعد با خیال راحت جی فایو لاغری خرید کنید.

دستگاه جی فایو لاغری

دستگاه جی فایو لاغری یک دستگاه لاغری است که با روش ویبره موجب لاغری و رفع سلولیت در تمام بدن می شود.

قیمت جی فایو G5 لاغری

قیمت دستگاه های جی فایو بسته به مدل و تعداد سری متفاوت است که در این متن توضیح داده شد.

One thought on “پیش از خرید دستگاه جی فایو G5 لاغری این مطلب را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *