انواع اتوی صورت با قیمت خرید درما اف

انواع اتوی صورت با قیمت خرید درما اف

اتوی صورت چیست

یکی از تجهیزاتی که مربوط به پاکسازی و جوانسازی پوست است اتوی صورت است . اتو صورت که به درما اف هممعروف است در ۳ نوع تولید می شود . این ۳ مدل، شامل ۳ کاره، ۴ کاره و ۵ کاره هستند . که در دو حالت آخر اتوی صورت دیجیتال محسوب شده و دارای نمایشگر هست .

پیش از توضیح جزئیات و اینکه اتو صورت چیست به این موضوع بپردازیم که چه امکاناتی را می توانیم از اتوی صورت بگیریم . اول پیشنهاد میکنیم یک سری به مطلب “اتو صورت اصل از فیک” بزنید . ببینید متاسفانه تشخیص اتو صورت اصل از فیک برای کاربر و مشتری بسیار سخت است . نوع تقلبی فقط یک موتور ویبره کوچک دارد که فقط با تغییر ۳ دکمه حالت ویبره ه ش تغییر کرده و اثر خاصی ندارد .

انواع اتوی صورت اصل

اما نوع اصل اتو صورت اولتراسونیک دار جز صدای ویبره دارای یک صدای تک تک اولتراسونیک هست که واضحه . بخاطر همین می تونید با خیال راحت از مجموعه ما اتوی صورت قیمت رو استعلام و سپس خرید کنید . اما گذشته از خرید اتوی صورت بیاییم برای یکبار برای همیشه پرونده اتوی صورت رو ببندیم .

چون خیلی جالبه که حتی فروشندگان هم اطلاعات دقیقی از کاربرد اتوی صورت ندارند . من زمان زیادی رو صرف این موضوع کردم و وبسایت های داخلی و خارجی رو زیر و رو کردم که متوجه بشم چیه داستان که حتی بین سایت های خارجی هم اختلاف هست . اما بالاخره بعد از چندین روز تحقیق و مشاوره پزشکان مختلف زیبایی نتیجه نهایی رو با شما به اشتراک میگذارم .

اتوی صورت ۳ کاره

اتوی پوست ۳ کاره پاکسازی پوست که معروف ترین نوع اتو هست که زیاد دیدین، یک دستگاه است که ۳ تا دکمه بدون نمایشگر دارد . که به اسکراب پوست هم معروف است . اتوی صورت سه کاره ساده ترین مدل اتوی صورت است . به همین دلیل نوع تقلبی اون به شدت زیاد هست . برای همین ۲ تا راه دارید . یا به کل قید خرید اتوی صورت ۳ کاره رو بزنید و سراغ اتوی صورت دیجیتال برید . یا اینکه از جایی خرید کنید که مطمئن باشید که اولتراسونیک واقعی هست . مجموعه ما فقط و فقط اتوی صورت اولتراسونیک اصل کار ارائه میکند .

عکس دستگاه اتو صورت 3 کاره
عکس دستگاه اتو صورت ۳ کاره

چون یک موردی که برای خود من هم عجیبه اینکه چطور میشه یک تکنولوژی اولتراسونیک رو مثلا با ۳۵۰ هزار تومن فروخت . چون ارزان ترین ماژول خالی اولتراسونیک به تنهایی بدون قاب و تیغه و سود و فلان حتی در چین ۳۰۰ هزار تومن هست . پس تنها موضوع منطقی همون این موضوع وجود یک موتور ویبره تنها در دستگاه اتوی صورت هست . و یک ویبره عملا نمی تونه کاری انجام بده .

عملا اسباب بازی محسوب میشه . پس در بهترین حالت قیمت دستگاه اتوی صورت اصل اولتراسونیک رو با احتساب قاب و بسته بندی و ارسال و ترخیص و سود فروش خودتون حساب کنید. حالا در نظر میگیریم که یک اتوی صورت ۳ کاره اصل دارید .

کاربردهای اتو صورت ۳ کاره

حالت Cleansing اتو صورت : مخصوص پاکسازی پوست است . مثلا خارج کردن جوش های سر سیاه و سایر آلودگی های محیطی یا چربی که در منافذ . یعنی دستگاه رو روی این حالت که قرار میدهید تیغه دستگاه رو روی پوست حرکت میدید .
حالت Moisturizing اتوی صورت : این حالت به معنی آبرسانی پوست است . برای این یا باید از آب استفاده کنید یا صحیح تر این هست که از ژل مخصوص اتوی صورت که همون ژل هیدرودرمی یا آبرسان است استفاده کنید . گزینه بعدی هم می تونه استفاده از ماسک ورقه ای صورت آبرسان باشند .
حالت Lifting درما اف : کار دیگر درما اف و در نهایت لیفت پوست است . لیفت پوست به معنی حذف چین و چروک های پوست است . تکنولوژی که این اتفاق می افتد اولتراسونیک است . امواج اولتراسونیک با تحریک بافت های پوست و کلاژن سازی، موجب سفت شدن پوست می شوند که به دنبالش حذف چین و چروک های صورت می شوند .

 

اتو صورت اولتراسونیک ۴ کاره

اگر یکم در اینترنت جستجو کرده باشید میبینید که کلمه ی اولتراسونیک را در ادامه نام اتوی صورت زیاد مشاهده میکنید . این به این دلیل است که پالسی که در حالت قبلی توضیح دادیم از طریق امواج اولتراسونیک صورت میگیرد . به همین خاطر شما این کلمه را عموما در ادامه عنوان دستگاه اتوی صورت اولتراسونیک میبینید . حالا درما اف ۴ کاره چه امکاناتی نسبت به ۳ کاره داره . ببینید اتوی صورت ۴ کاره دارای این حالت هاست :

فواید اتو صورت ۴ صورت

پاکسازی : برای بردن جوش های سر سیاه و سایر آلودگی های سطحی پوستی.
حالت یون مثبت : این حالت پاکسازی عمیق تا لایه های زیرین پوست را انجام می دهد .
حالت یون منفی : پوست را برای جذب حداکثری مواد آماده میکند . این مواد می تواند شامل انواع ماسک ها، سرم های پوستی و مواد مغذی و مراقبت از پوست باشند . که اگر بدون دستگاه استفاده کنید، چون منافد درحالت عادی انقدر باز نیستند، این مواد به لایه های عمیق نفوذ نکرده و عملا بخش زیادی از آنها هدر می رود .
حالت پالس EMS : این حالت از اتوی صورت چند کار رو همزمان انجام میدهد . EMS با تحریک بافت های پوست هم پوست رو وادار به کلاژن سازی میکند و هم موادی که به پوست زده اید را در لایه های زیرین پوست نگه می داره تا از منافذ خارج نشوند . اولین مورد که تحریک بافت هست باعث سفت شدن و در نتیجه از بین رفتن چین و چروک پوست می شود .

اتو صورت 4 کاره
عکس اتو صورت ۴ کاره به همراه امکانات

دستگاه اتو صورت ۵ کاره

اصطلاح فنی تر اتوی صورت درما اف است . نوع دیگری از درما اف که در بازار موجود است نوع ۵ کاره است . اتوی صورت یا اتوی پوست ۵ کاره دارای نمایشگر هستند . این دستگاه دارای یک امکان اضافه تر است . این دستگاه درما اف کامل ترین و بهترین اتوی صورت است . هم از نظر آپشن ها و هم از نظر اثربخشی و هم ماندگاری .

اتو صورت 5 کاره
اتو صورت ۵ کاره دیجیتال

اتوی صورت ۵ کاره شامل این موارد هست :

Peeling لایه برداری : این امکان یعنی لایه برداری پوست در دستگاه میکرودرم است . اما این امکان رو ما در اتوی صورت ۵ کاره داریم .
Calming : این گزینه تمامی مواد مغذی را در لایه های زیرین پوست هدایت و نگهداری میکند .
Lifting : که توضیح دادیم . با تحریک بافت های پوست موجب سفت شدن پوست و در نتیجه از بین بردن چین و چروک های پوست می شود.
یون مثبت : پاکسازی عمیق پوستی برای آلودگی هایی که از آنها زمان زیادی گذشته باشد . از بین بردن جای جوش قدیمی و آکنه و غیره.
یون منفی : استفاده برای اثربخشی بیشتر مواد مغذی پوستی، ماسک های ورقه ای یا سرم های پوستی.

 

اتو صورت ۳ کاره درما اف اولتراسونیک

اتوی صورت چیست

اتو صورت یک دستگاه جوانسازی پوست است که برای پاکسازی، لیفت از بین بردن چین و چروک و آبرسانی استفاده می شود .

فواید اتو صورت چیست

پاکسازی، آبرسانی، لیفت پوست

انواع اتوی صورت

انواع اتوی صورت به 3 نوع 3 کاره، 4 کاره و 5 کاره تقسیم می شوند.

درما اف اولتراسونیک چیست

اولتراسونیک طول موجی است که دستگاه های درما اف برای انجام امکانات دستگاه استفاده می شود.

قیمت اتو صورت

با توضیحات این مقاله متوجه شدیم که اتوی صورت قیمت متفاوتی دارند . این تفاوت را عملکرد و کیفیت و برند تعیین می کنند . ما این محصولات را موجود داریم . برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما می توانید در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *