دستگاه ماساژ پا قیمت و خرید ماساژور پا و نکات مهم

دستگاه ماساژ پا قیمت و خرید ماساژور پا و نکات مهم

دستگاه ماساژور پا یا دستگاه ماساژ پا واقعا یکی از محصولاتی هست که اگر بدونم چه کسی اولین بار به این شکل تولیدش کرده واقعا مراتب تشکر و تقدیر باشکوهی براش برگذار میکنم. من بعنوان کسی که سالهاست بعنوان وارد کننده در حوزه سلامت کار میکنم در سفر آخرم به یک سری نکات مهم بر خوردم که خواستم با شما به اشتراک بزارم. در حال گشت زنی در پاساژهای کشور دوست و همسایه بودم که وارد قسمتی شدم که از ماساژور های خیلی ارزون و دم دستی گرفته تا صندلی ماساژورهای عظیم با کلی آپشن داشتن.

تنوع مغازه ها و محصولات دستگاه ماساژ پا به قدی زیاد بود که شما با هر رقم پولی که همراه داشتید می تونستید براحتی یک ماساژور پا خرید کنید. من یک سیاستی رو همیشه پیش از خرید انواع دستگاه های مختلف در نظر میگیرم. اینکه تا جای ممکن بگردم و اطلاعات مفید جمع کنم. نه اینکه صرفا تا وارد شم یه کاتالوگ بدن بهم و تعداد خرید رو بپرسن و پیش فاکتور صادر کنن. یک مغازه بود که بنظر اول بهترین دستگاه ماساژور پا رو کنار هم چیده بود که نظر هر کسی رو جلب می کرد.

به قیمت ها نگاه کردم و دیدم که ماساژوری که از نظر ظاهر فکر میکنی به پول ما حداقل باید ۵۰ میلیون تومان پول بدی رو گذاشته بود حدود ۷ میلیون . برعکس این موضوع هم بود. مثلا یک ماساژور پا که به نظر ممکنه خیلی ارزون باشه رو میدیدم گذاشته ۴۰ میلیون. طبق تجربه قبلی که در زمینه محصولات دیگه داشتم می دونستم چطور کاسه رو از زیر نیم کاسه بکشم بیرون. رفتم و شروع کردم به تست دستگاه ها. شاید در کل مدت اقامتم تا زمانی که برگشتم بالغ بر ۱۰۰ مدل دستگاه ماساژور پا رو توی ۱۰۰ تا مغازه تست کردم. از مدل هایی که فقط تا مچ پا بود تا اونهایی که تا زیر زانو میاد و اصطلاحا میگن ماساژور پا و ساق پا.

همیشه عادت دارم وقتی بعنوان مسئول خرید به کشور دیگه ای میرم، چه پیش از رفتن چه وقتی اونجا هستم شروع میکنم توی سایت های اروپایی و آمریکایی میچرخم و درمورد اون محصول تحقیق میکنم. چون مقاله ها معتبر هستن و بیشتر نظرات کاربران رو می خونم. طبق روال همین کار رو انجام دادم تا به نتایجی مهمی رسیدم. نه از روی بروشورهایی که داده بودن. بر اساس سرچ ها و نظرات کاربران در سایت های خارجی اروپایی و آمریکایی. این نتایج رو در کنار تست هایی که انجام دادم مطابقت دادم و براتون شرح میدم تا مجبور نشید کار من رو از اول انجام بدین.

چون الان چارچوب بحثم بهترین گزینه خرید دستگاه ماساژور پا و قیمت دستگاه ماساژ پا و ساق پا هست میرم سراغ آپشن هایی که دارن. چون بهتر می دونید که صندلی ماساژ اصلای دنیای دیگه ای داره. اما بدلیل گرون بودن صندلی ماساژ اکثر درخواست ها رفته سراغ ماساژور پا. آپشن های مختلفی داشتن که خیلی هاش فقط دکوری بودن و در عمل اتفاق خاصی نمی افتاد . اما چند پارامتر هست که باید در نظر بگیریم :

داشتن سنسور هوشمند داخلی : این سنسور کارش این هست که اول میاد نسبت به سایز پا شروع با کار میکنه. چون اگر این سنسور نباشه پاهای کوچیک تجربه خوبی از ماساژ نخواهند داشت و پاهای بزرگ هم ممکنه براشون دردناک باشه. پس همیشه ماساژوری رو انتخاب کنید که این سنسور رو داشته باشه. فکر نکنید این سنسور خیلی ویژگی گرون قیمتی هست. خیلی از ماساژور پا های ارزان هم دارن این سنسور رو.

مورد بعد حالت های خودکار هست. این ویژگی تقریبا توی همه ماساژور های پا هست . اما یه نکته ریز هست. توی برخی از مدل ها شما نمی تونید توی حالت ماساژ خودکار دخالت کنید. اگر هم دکمه ای رو بزنید اون ماساژ خودکار متوقف میشه. اما مدل هایی هستن که می تونید توی حالت خودکارش دخالت کنید . مثلا شما الان دستگاه رو روشن کردین و گذاشتین روی حالت خودکار مثلا شماره دوم. فرض کنید حالت خودکار شماره دوم بصورت گردشی هر ۳ دقیقه ویبراتور میزنه . شما باید فقط دکمه قطع ویبره رو میزنید دستگاه به کار خودش در حالت خودکار ادامه بده و فقط ویبره از برنامه های پیش فرضش پاک بشه.

داشتن حالت ویبره منطقی باشه. ویبره های بعضی از این دستگاه ها به قدری شدید هستن که حالت ریلکسی که شما بعد از ۴-۵ دقیقه دارید رو کلا بهم میریزه و انگار دارن به زیر پاتون چکش می زنن. قوی بودن ویبره توی ماساژور پا مهم نیست. به اندازه بودن اون مهم هست که آرامش شمارو بهم نزنه.

حالت ماساژ گرمایشی داشته باشه. برای کسایی که تجربه نکردن میگم که وجود حالت گرما حین ماساژ خیلی مهم است . البته اون هم باید دمای منطقی باشه . نه اینکه این حس رو بدست بده که انگار پاتون رو کردن توی هیتر. دمای گرما نزدیک بدن هست و خیلی ملایم و نرم هست. دقت داشته باشید که این امکان قابلیت غیرفعالسازی هم داشته باشه.

ریموت داشتن رو هم در نظر بگیرید. برای ماساژورهایی که تا مچ پا هستن خیلی تو اولویت نیست اما برای ماساژور های پا و ساق پا که تا زیر زانو میان مهم هستن. چون شما روی یک صندلی میشینید، دستگاه رو نزدیک به صندلی میکنید، دستگاه رو روشن میکنید و میرید که ریلکس کنید . حالا وسط این ریلکس شدن شما می خواید مثلا ویبراتور رو قطع کنید. خب وقتی ریموت کنترل هست نیاز نیست تا بدنتون رو از حالت ریلکسیشن تغییر بدین و خم بشید و روی پنل خود دستگاه کلیک کنید. اما توی ماساژورهایی که تا مچ پا هستن خیلی واجب نیست. زیرا نوع طراحیشون بگونه ای هست که ساق پا درگیر نیست.

سنسور پارو در موردش توضیح دادم یه نکته رو یادم رفت بگم. سنسور ماساژ پا برقی میاد و متناسب با سایز و اندازه پا ماساژ میده. اما ممکنه برای افراد سالمند استفاده بشه که دارای عضلات ضعیف هستن. همیشه یادتون باشه که علاوه بر سنسور هوشمند، دستگاه ماساژور پا امکان تنظیم شدت ماساژ رو داشته باشه.

موضوع آخر هم متریال داخل ماساژور هست . ببینید غلتک های ماساژور ممکنه از متریال غیر استاندارد ساخته شده باشن. پس به این نکته هم دقت کنید. در مورد قیمت ماساژور پا هم بگم که خیلی از آپشن ها بیشتر جنبه نمایشی دارن تا کاربردی. مثلا یه سری هستن که از قسمت پنل دستگاه خم میشه که شما پنل رو راحت ببینید. خب وقتی ماساژور شما ریموت کنترل داشته باشه دیگر این تا شدن پنل چه کاربردی داره؟

قیمت دستگاه ماساژور پا از حدود ۱۱ میلیون شروع و تا ۴۵ میلیون است. این بسته به امکانات دستگاه هست و نه مدل طراحی. مثلا قیمت خرید یک ماساژور پا که فقط تا مچ پا رو پوشش بدهد در مقایسه با دستگاهی که ساق پا رو هم پوشش بدهد لزوما ارزان تر نیست.

ما توی مجموعه خودمون همیشه بهترین محصولات رو ارائه میدیم . در مورد ماساژور پا هم اگر قصد خرید دستگاه ماساژور پا دارید و نیاز به قیمت و اطلاعات بیشتر دارید می تونید با ما تماس بگیرید. این رو از این رو میگم که بدلیل تنوع محصولات و نوع درخواست متفاوت مشتری ها معمولا نظر خودم این هست که تماس تلفنی باعث میشه تا شما متنتاسب با نیازتون اقدام به خرید ماساژور پا کنید. چون ممکن هست دستگاهی رو انتخاب کنید که اشتباها هزینه زیادی رو متحمل بشید. همه نکات رو برای انتخاب بهترین دستگاه ماساژ پا قیمت بهمراه نکات پیش از خرید و قیمت را براتون توضیح دادم. ببخشید که برای سریع تر شدن و توضیح راحت تر عامیانه نوشتم . حتما پیش از خرید ماساژور پا با کارشناسای ما تماس بگیرید.

دستگاه ماساژور پا قیمت

قیمت دستگاه ماساژور پا از 10 الی 34 میلیون بصورت متوسط در وبسایت وجود دارد. از وبسایت کالاپزشکی به آدرس https://kalapezeshki.com لیست قیمت را مشاهده کنید.

بهترین دستگاه ماساژ پا قیمت چیست؟

بستگی دارد که شما یک ماساژور پا تا ساق، تا مچ یا تا زانو و یا فقط کف پا را انتخاب کنید. البته ماساژور پا برقی و غیربرفی نیز طبیعتا دارای تفاوت قیمت زیادی هستند.

بهترین برندهای ماساژور پا کدامند ؟

بر اساس مجله Health بهترین برند ماساژور پا را می توان مجیک، AUX Eelectronic و نام برد.

بهترین دستگاه ماساژور گردن و شانه کدام مدل است؟

بر اساس منبع مجله Health بهترین و پرفروش ترین مدل ماساژور گردن و شانه آیرست مدل SL-C65-1 می باشد.

نمایندگی فروش دستگاه های ماساژ در ایران

از طریق فروشگاه kalapezeshki.com می توانید به طبف گسترده ای از انواع ماساژور دسترسی داشته باشید.

4 thoughts on “دستگاه ماساژ پا قیمت و خرید ماساژور پا و نکات مهم

  1. مختصر و مفید. من با کارشناسای همین سایت تماس گرفتم و مشاوره گرفتم. پیشنهاد میکنم قبل از خرید ماساژور پا یه تماس بگیرید. من از خودشون هم خرید کردم. مجموعه خوبی هست. پیشنهاد میکنم.

  2. بهترین دستگاه های ماساژور پا و گردن و صندلی . دستگاه ماساژ پا برقی قیمت مناسب در انواع مختلف. با کارشناسان سایت تماس حاصل نمایید. مشاوره رایگان و خرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *