دستگاه شنود صدای قلب جنین در خانه AngelSounds مدل JPD-100S9

دستگاه شنود صدای قلب جنین در خانه AngelSounds مدل JPD-100S9

چگونه می توان ضربان قلب جنین را در خانه شنید؟ البته که مشخص است شما نمی توانید تنها با استفاده از گوش خود به ضربان قلب گوش دهید. این کار نیاز به دستگاه های پیشرفته پزشکی مامایی دارد اما خب راه حل آن نیز با وجود پیشرفت تکنولوژی پیدا شده است. اگر می خواهید همیشه و در هر زمان صدای قلب جنین خود را گوش دهید یا این لحظه را با همسر خود به اشتراک بگذارید . یا از آن بهتر که صدای قلب جنین را با موبایل در خانه ضبط کرده و سالهای سال پس از بزرگ شدن فرزند خود از شنیدن آن لذت ببرید .

دستگاه شنود صدای قلب جنین در خانه
دستگاه شنود صدای قلب جنین در خانه بدون سونوگرافی.

شنیدن صدای قلب جنین در خانه در با موبال

دستگاه شنیدن صدای قلب جنین در خانه چیست؟

داپلر جنین خانگی دستگاه شنیدن صدای قلب جنین خانه است. البته این دستگاه نسخه خانگی دستگاه های سونوگرافی است . دستگاه‌ها معمولاً با باتری کار می‌کنند و یک پروب برای لمس کردن یافتن صدای قلب جنین روی شکم دارند. البته نوع دیگری دارای پروب نبوده و مستقیما روی شکم قرار میگیرد. با استفاده از هدفون، شما، شریک زندگی، دوستان یا اعضای خانواده می توانید ضربان قلب جنین خود را بشنوید. اگر علاقه مند به دانستن ضربان قلب کودک خود هستید، دستگاهی که در ادامه معرفی میکنیم بهترین گزینه شما خواهد بود.

ویژگی های دستگاه مدل JPD-100S9
می تواند در خانه گوش کند

از AngelSounds در خانه، روی کاناپه، در رختخواب و سایر محیط های آرامش بخش استفاده کنید. سپس با خیال راحت به ضربان قلب کودکتان گوش دهید.

راحتی استفاده

استفاده از AngelSound بسیار آسان است. با اپلیکیشن این داپلر می توانید نبض جنین را ببینید و از طریق بلندگوی آن به ضربان قلب گوش دهید. و همچنین قادر به دیدن نموداری از منحنی در مورد صدای ضربان قلب جنین هستید.

اپلیکیشن AngelSounds و امکانات

اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند برای iOS و Android در دسترس هستند. جدا از اندازه گیری ضربان قلب و نمایش گرافیکی نبض نوزاد، اطلاعات جالبی در مورد مرحله بارداری و رشد فرزندتان نیز به دست می آورید. برنامه این دستگاه از iOS 7.0 به بالا، اندروید ۴٫۳ و بالاتر پشتیبانی می کند. از iPhone 7 یک آداپتور جک هدفون ۳٫۵ میلی متری لازم است.

نحوه استفاده از دستگاه شنود صدای قلب جنین

باتری و کابل تلفن همراه در جعبه لوازم جانبی دستگاه است تا بتوانید براحتی شروع به کار کنید. البته بدون اپلیکیشن هم می توانید از این تجهیز استفاده کنید . اما برای ضبط صدا نیاز است تا اپلیکیشن آن نصب شود.یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب، این است که می توانید ضربان قلب خود را با این برنامه ضبط کنید و لحظات زیبا را بلافاصله با عزیزان، خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. تا از این مژده خوشحال شوند. AngelSounds کوچک و سبک است، بنابراین می‌توانید هر کجا که می‌روید آن را با خود ببرید. و گوش کنید و هر کجا که می خواهید به اشتراک بگذارید.

استفاده از AngelSounds JPD-100S9 بسیار آسان است:

  • ابتدا اپلیکیشن AngelSounds را از AppStore یا Google Play روی موبایل خود دانلود کنید. (در صورت دلخواه)
  • AngelSounds را به گوشی هوشمند خود وصل کنید
  • ژل را روی معده و پروب اولتراسوند بمالید.
  • پروب را روی شکم خود قرار داده و به آرامی به محل صحیح هدایت کنید.
  • پروب را به جلو و عقب حرکت دهید تا سیگنال خوبی دریافت کنید.
  • از حوله یا دستمال مرطوب و دستمال مرطوب الکلی برای تمیز کردن و استریل کردن ژل روی شکم مادر و پروب AngelSounds پس از استفاده استفاده کنید.

دستگاه شنیدن صدای قلب جنین در خانه

سوالات متداول در مورد استفاده از این محصول

از چه زمانی می توانم ضربان قلب کودکم را بشنوم؟
به طور کلی باید بتوانید ضربان قلب کودک خود را از هفته دوازدهم بارداری بشنوید. بسته به رشد کودک، ضربان قلب را می توان در اوایل هفته دهم بارداری احساس کرد. با این حال، برخی از مادران تا هفته چهاردهم بارداری نمی توانند ضربان قلب کودک را بشنوند.

چند وقت یکبار و برای چه مدت باید از AngelSounds استفاده کنم؟
اساسا، شما می توانید از AngelSounds تا جایی که دوست دارید استفاده کنید. با این حال، توصیه می کنیم استفاده از آن را به چند دقیقه در روز محدود کنید و برای مدت طولانی به ضربان قلب خود گوش ندهید.

چگونه می توانم داپلر جنین AngelSounds خود را تمیز کنم؟
از آنجایی که AngelSounds با ژل انتقال اولتراسوند استفاده می شود، پس از هر بار استفاده، دستگاه باید تمیز شود. باقیمانده ژل را با یک پارچه مرطوب بردارید و سپس دستگاه را با یک پارچه خشک خشک کنید. برای ضد عفونی کردن دستگاه، توصیه می کنیم از دستمال مرطوب الکلی یا یک ضد عفونی کننده ملایم استفاده کنید. البته در صورتی که به ژل دسترسی ندارید می توانید از ژل لوبریکانت استفاده کنید که براحتی در داروخانه ها قابل دسترس است.

اگر از AngelSounds استفاده کنم، آیا باز هم باید به معاینه پزشکی بروم؟
AngelSounds جایگزین معاینه پزشکی نمی شود. علاوه بر بررسی سلامت باید از AngelSounds استفاده کرد. به این ترتیب می توانید ضربان قلب کودک خود را در خانه بررسی کنید. اما همچنان به اطلاعاتی از پزشک یا ماما در مورد بارداری خود نیاز دارید. زیرا آنها دستگاه های پیشرفته ای دارند و می توانند مراحل بارداری را کنترل کرده و از بروز موارد مشکوک جلوگیری کنند.

اگر نتوانم ضربان قلب را با AngelSounds بشنوم چه؟
اگر نتوانید فوراً ضربان قلب را تشخیص دهید، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. دستگاه را بررسی کنید، آیا باتری خالی است یا ممکن است دستگاه و هدفون آسیب دیده باشد. اگر ضربان قلب خود را به وضوح بشنوید، دستگاه به درستی کار می کند. گاهی اوقات کودک در وضعیت نامساعدی قرار می گیرد که باعث می شود AngelSounds هیچ سیگنالی را دریافت نکند. در اینصورت لطفا بدون استرس با پزشک یا مامای خود تماس بگیرید.

اگر واحد کار نکند چه؟

AngelSounds عملاً بدون تعمیر و نگهداری است. سطح بیرونی را برای آسیب یا ترک به طور مرتب بررسی کنید. به خصوص اگر AngelSounds زمین خورده باشد یا تحت فشار دچار ترک شود. در صورت مشاهده هرگونه آسیب یا ترک، از دستگاه مجدد استفاده نکنید و از ژل یا مایعات دیگر استفاده نکنید. اما این دستگاه بصورت کلی خراب نمی شود مگر دچار ضربه شود.

قیمت خرید دستگاه شنود صدای قلب در خانه AngelSounds مدل JPD-100S9
ما با حذف واسطه ها توانسته ایم قیمت خرید دستگاه شنود صدای قلب در خانه AngelSounds مدل JPD-100S9 را طوری تنظیم کنیم تا برای همه قابل استفاده باشد .

دستگاه شنیدن صدای قلب جنین چیست ؟

دستگاه شنیدن صدای قلب جنین در خانه یک دستگاه کوچک سونوگرافی خانگی است که بدون نیاز به پزشک می توانید از آن استفاده کنید.

از چه زمانی می توان از سونیکید استفاده کرد ؟

از هفته 12 بارداری می توان از دستگاه شنود قلب جنین استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *