اتو صورت سونیک C1 اصل و فیک دارد

اتو صورت سونیک C1 اصل و فیک دارد

اتو صورت سونیک C1 اصل و فیک دارد ؟

جواب مثبت است. اتو صورت سونیک C1 اصل و فیک دارد. با ما همراه باشید تا روش تشخیص اتو صورت اصل از فیک دیجیتالی C1 را شرح دهیم.بسیاری از اتو صورت دیجیتال به اطمینان دیجیتالی بودن آن مبنا را بر اصل بودن اتوی صورت سونیک C1 می گذارند. اما اگر به کمپانی سازنده این مدل دسترسی داشته باشید و استعلام قیمت بگیرید قیمتی حدود ۱۹۰۰ میلیون تومان تبدیل می شود. حال چطور می توانیم انتظار داشته باشیم تا قیمت اتو صورت C1 از حدود ۱۹۵۰ کمتر باشد ؟

 

ماژول اولتراسونیک استفاده شده

کمپانی سونیک در واقع توسط کمپانی ویکتور تولید می شود. BOM یا همان قطعات استفاده شده در بخش تولید امواج اولتراسونیک این دستگاه بصورت جداگانه حدود ۹۰۰ هزار تومان به پول ما تبدیل می شود. باقی هزینه ها بابت سایر قطعات و بدنه است. که چیزی در حدود یک میلیون تومان و در مجموع قیمت اتو صورت سونیک مدل c1 با تبدیل به پول ما حدود ۱۹۰۰ می شود.

 

تمامی اتوهای صورت دیجیتالی اصل نیستند

ما تا ۲ سال قبل در مورد اتو صورت دیجیتالی دغدغه ی اصلی یا فیک بودن آنرا نداشتیم. ما بعنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان دأرای نمایندگی های بسیاری از کمپانی ها ساخت تجهیزات زیبایی هستیم. فروش درما اف نیز خب شاید در ۵ دستگاه فیشیال اول دنیا طبقه بندی شود‌. به همین دلیل بسیار ضروری است که نوع اصل آم خریداری شود.

 

اگر اتو صورت فیک باشد چه می شود

خب جواب بسیار ساده است. اتو صورت در دو حالت فیک است. اولین مورد این است که اصلا ماژول اولتراسونیک در دستگاه وجود نداشته و با تغییر مد های دستگاه فقط شدت و حالت ویبره تغییر میکند. در حالت دوم اتوی صورت تقلبی یا فیک دارای قطعه تولید اولتراسونیک هست اما در طول موج مربوط به پوست و زیبایی نیست . این موارد باعث می شود تا قیمت دستگاه بسیار پایین بیاید. پس پاسخ اگر اتو صورت فیک باشد چه می شود این است که شما کلا دارید یه تیغه فلزی را روی پوست خود حرکت می دهید ! نه خبری از تحریک بافت پوست جهت آماده سازی آبرسانی دارید، نه تحریک بافت درم جهت کلاژن سازی دارید. نه یون سازی آن کمکی به جذب مواد مراقبت از پوست می کند و نه پاکسازی انجام می شود.

 

سنجش طول موج اتو صورت اولتراسونیک

همچنین دارای دستگاه اندازه گیری موج اولتراسونیک هستیم. ما ۸۰ پارت از اتو صورت سونیک مدل C1 ترخیص کرده ‌و موج اولتراسونیک آنرا بررسی کردیم. زیرا باید از محصولی که به مشتری ارائه می دهیم مطمئن باشیم تا مشتری بتواند خروجی مناسبی از دستگاه بگیرد‌.

 

تولید فرکانس نزدیک به صفر

در یکی از پارت ها متوجه شدیم که موج اولتراسونیک این مدل از درمااف آنقدر ضعیف است که حتی نزدیک میزان استاندارد نیست. یکی از دستگاه ها را باز کرده و با دیدن ماژول داخلی آن متوجه شدیم که متاسفانه این ماژول اصلا قدرت ایجاد موج جهت تحریک پوست را ندارد. آن پارت را برگشت دادیم و باقی که را جهت ارائه و فروش نگه داشتیم .

 

اول سنجش طول موج و سپس ارئه به مشتری

از آن موقع جهت اطمینان از اتوی صورت اصل، فرکانس ایجاد شده راه سنجیده و سپس به انبار جهت فروش منتقل می کنیم. به دلیل اینکه اتو صورت سونیک C1 یکی از بهترین برندهاست نمی توان آنرا از محصولات خود حذف کنیم. جهت اطلاعات بیشتر و قیمت اتو صورت سونیک مدل C1 و خرید آن می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *