مقایسه انواع اتوی پوست اولتراسونیک

مقایسه انواع اتوی پوست اولتراسونیک

در این بخش به مقایسه انواع اتوی پوست اولتراسونیک به همراه مشخصات فنی را می پردازیم. در انتهای این جدول معنی کارایی هایی هایی که در جدول مشاهده کردید توضیح داده شده است. برای مشاهده راحت تر روی تصویر زیر کلیک کنید :

 

مدل اتوی صورت BY-CPD01 تیغه گلد دبل پلاس LAFARUN GT-1929 Korea   GT-1929 China X7
تعداد عملیات ۴ ۳ ۴ ۴ ۴ ۴
کشور سازنده چین کره جنوبی چین کره جنوبی چین چین
پاکسازی عمقی پوست
آبرسانی پوست
لیفت پوست
یون منفی
یون مثبت
EMS
نمایشگر
اولتراسونیک درجه A
اولتراسونیک درجه B
استند شارژ
رنگبندی
قیمت درما اف (تومان) ۷۲۰٫۰۰۰ ت ۱٫۴۲۰٫۰۰۰ ت ۱٫۳۸۰٫۰۰۰ ت ۱٫۳۸۰٫۰۰۰ ت ۹۸۰٫۰۰۰ ت ۱٫۵۲۰٫۰۰۰ ت

 

یون منفی :  منافذ پوست ما آنقدر باز نیستند که بتوانند بصورت کامل مواد مختلف مراقبت از پوست را در جذب کنند. تکنولوژی یون منفی در دستگاه اتوی صورت بصورت موقت منافذ را باز می کند تا شما هر نوع مواد مراقبت از پوست از کرم گرفته تا انواع کوکتل پوستی یا ماسک های ورقه ای را از جذب ۲۰ درصد به ۸۰ درصد افزایش دهند. اکثر دستگاه های اتوی پوست علاوه بر حالت آبرسانی، حالت یون منفی را نیز دارند. تفاوت در این است که در حالت یون منفی شما هر مواد پوستی چه لکه بردار، چه آبرسان، چه ضد جوش و آکنه و غیره را می توانید استفاده کنید. اما در حالت آبرسانی فقط آب یا ماسک آبرسان و مواد و کرم های مخصوص آبرسانی پوست استفاده می شود.

 

یون مثبت : با تحریک کلاژن، باعث می شود تا سلول های پوست شروع به بازسازی کنند. این کار باعث می شود تا پوست جدید کاملا شفاف و رنگدانه ها یکدست شوند که موجب ضد لکه می شوند. البته در دو مدل GT یون مثبت عملکرد متفاوتی دارد. در این مدل پاکسازی مقداری عمیق تر است . برای زمان هایی است که از ضایعه زمان بسیار زیادی گذشته باشد. در این حالت هم می توان از انواع تونر پوستی یا کوکتل یا ماسک های ورقه ای مختلف استفاده کرد.

 

EMS : ترجمه فارسی این عملکرد تحریک الکتریکی عضلات است. نوعی ماساژور به حساب می آید برای بخش هایی از صورت که تحرک کمتری دارند. مانند بخش های پیشانی تا کناری چشم. این تحریک الکتریکی یک تقویت کننده سلولی  است که موجب لیفت پوست و خاصیت ارتجاعی شده و از آن مهم تر تنبلی کلاژن را برطرف می سازد. کلاژن یک بافت از جنس پروتئین است که شبیه یک فنس یا نگهدارنده عمل می کند. در واقع پوست ما روی این کلاژن سوار است. ممکن است به عوامل مختلف کلاژن ساختار منظم خود را از دست بدهد . این موضوع باعث بزور مشکلات و ضایعات زیادی می شود. از جمله آنها چین و چروک و بروز لکه ها می باشد.

 

جمع بندی

این دستگاه با نام اتوی پوست و درما اف نیز در بازار معروف است..اگر احساس میکنید که با وجود این جدول و توضیحاتی که ارائه شد، باز نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آنها برای انتخاب بهترین مدل متناسب با اولویت های خود کمک گرفته و سپس ثبت سفارش خرید اتوی صورت را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *