بهترین میکرودرم خانگی قیمت مدل Artstore – فیلم استفاده عکس قبل و بعد

میکرودرم ابریژن خانگی یک دستگاه است که کاربرد آن برداشتن لایه پوست و تحریک آن برای ساخت یک پوست جدید است. این پوست تمامی مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه، لک و پیس و چین چروک را از بین می برد. همچنین باعث درخشندگی و جوانسازی پوست می شود.

توضیحات

میکرودرم چیست

میکرودرم یک دستگاه در گروه زیبایی و جوانسازی پوست که نام کامل آن میکرودرم ابریژن است. کاربرد دستگاه میکرودرم آن از بین بردن یک لایه از لایه ی مرده پوست صورت است. زیرا بسیاری از مشکلات پوستی مربوط به وجود لایه های پوستی قدیمی هستند.
زیرا هیچ واکنشی نداشته و به مرور باعث ایجاد انواع مشکلات پوستی می شود . این مشکل ها شامل لک، جای جوش، آکنه، چین و چروک و غیره. لایه برداری پوست با میکرودرم باعث می شود پوست تحریک شده و شروع به بازسازی یک پوست جدید میکند. پوست جدید با سلول های فعال هستند که جوانسازی پوست و شادابی و رفع دیگر مشکلات پوستی را شامل می شود.

 

میکرودرم چیست
میکرودرم چیست و کاربرد آن و یک نمونه از دستگاه میکرودرم خانگی

 

میکرودرم خانگی چیست

میکرودرم خانگی به دستگاه هایی گفته می شود که تک کاره باشند. البته عبارت میکرودرم خانگی لزوما به معنی ضعیف بودن آن یا تاثیر کمتر آن نیست. تکنولوژی در زمینه جوانسازی پوست باعث تولید دستگاه هایی شده که عملکرد آنها ضعیف تر از دستگاه های کلینیک های زیبایی نیستند.
البته نه همه میکرودرم ها. تفاوت فاحش قیمت میکرودرم در بازار این موضوع را تایید میکند. حتی قیمت میکرودرم صورت از ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود. اما بنظر شما یک دستگاه زیبایی با اثربخشی واقعی می تواند همچین قیمتی داشته باشد؟ این قیمت به سختی قیمت بسته بندی این کالاست. پس تفاوت در چیست ؟

 

میکرودرم خانگی
میکرودرم خانگی artstore بهترین میکرودرم خانگی دارای استاندارد FDA و CE

انواع میکرودرم ابریژن

با یک جستجوی ساده می توانید ببینید که انواع قیمت میکرودرم ابریژن صورت به شدت متفاوت است. پس قیمت میکرودرم خانگی و تفاوت آنها می تواند جواب این سوال باشد. پیش از تفاوت دستگاه های میکرودرم یک موضوع را در پرانتز بیان میکنم. برخی از میکرودرم ها به این صورت کار می کنند که روی پوست شخص پودر اکسید آلومینیوم ریخته شده و با یک دستگاه دیگر آنرا به صورت کشیده و همزمان مکش می کنند.
این روش توسط متخصصان زیبایی رد شده است. زیرا این پودر باعث بروز انواع عوارض میکرودرم می شود. زیرا کنترل دقیقی روی لایه برداری پوست نیست. اما برخی دیگر از میکرودرم ها بدون پودر هستند. در واقع سری های الماسی زبری دارند که روی دستگاه قرار گرفته و شما می توانید کنترل کامل روی لایه برداری پوست داشته باشید.

انواع میکرودرم ابریژن
میکرودرم ابریژن با سری الماسی بدون نیاز از استفاده پودر اکسید آلومینیوم

قیمت میکرودرم خانگی

در پاراگراف قبل درمورد انواع میکرودرم ابریژن صحبت کردیم و به کاربرد دستگاه میکرودرم با اکسید آلومینیوم و بدون آن اشاره کردیم. حال به تفاوت قیمت های میکرودرم خانگی می پردازیم. اول از همه به این نکته توجه کنید که به صورت کلی دستگاه میکرودرم به دلیل موتور مکش آن بهتر است بصورت برق مستقیم باشد نه شارژی. زیرا موتورهای مکش باعث از ضعیف شدن باتری داخلی و به سبب آن موتور مکش می شوند. به همین دلیل است که در سالن های زیبایی دستگاه میکرودرم سالنی بصورت برق مستقیم نه شارژی.

میکرودرم استاندارد و جلوگیری از آسیب

موضوع بعدی سری های زبری است که روی دستگاه قرار میگیرد. زبری که سری های الماسی میکرودرم های ارزان دارند مقداری اصولی ندارند. یعنی ممکن است در حین لایه برداری به لایه زیرین پوست آسیب وارد کرده یا زخم ایجاد کنند. زیرا استاندارد نیستند. اما میکرودرم خانگی اصولی که دارای تاییدیه FDA آمریکا و CE اروپا باشد چنین نیست. این بدان معنی است که شما حتی بصورت عمدی نمی توانید به پوست آسیب وارد کنید. همچنین عدم وجود فیلتر کتانی در میکرودرم باعث ورود لایه هایی که برداشته شده در موتور دستگاه می شوند.

فیلم میکرودرم صورت

در این بخش ما به توضیح بهترین میکرودرم خانگی پرداختیم. این میکرودرم دارای ۴٫۲ از ۵ ستاره از سایت آمازون است. تولید کمپانی ForeWan و سری ساخت ARTSTORE است. این میکرودرم خانگی در سالن های زیبایی نیز بعنوان میکرودرم سالنی استفاده می شود. زیرا دارای سری های متفاوت بوده، شارژی نیست، تایمر داشته و براحتی و با امنیت بالا لایه برداری را انجام می دهد. در این بخش می توانید فیلم میکرودرم صورت کمپانی ForeWan را مشاهده کنید. این فیلم توسط جین آمبر یک یوتوبر معروف است و در زمینه تست بهترین دستگاه های زیبایی فعالیت میکند ساخته شده است.

 

 

اقلام همراه میکرودرم ابریژن

  • ۳ سری مختلف زبر
  • ۵ سری غیر زبر در سایز های مختلف
  • ۲ عدد جای فیلتر
  • فیلتر های کتانی
  • فیلتر های اسفنجی
  • کیف حمل
  • آداپتور
  • دفترچه راهنما

عکس قبل و بعد میکرودرم

همانطور که اشاره شد استفاده از میکرودرم طیف وسیعی از مشکلات پوستی را شامل می شود. پس از استفاده از میکرودرم می توانید پس از مدت بسیار بسیار کوتاهی نتایج آنرا مشاهده کنید. دراین بخش عکس قبل و بعد میکرودرم را می توانید مشاهده کنید. در این عکس ها مشکلات مختلفی وجود دارند که همانطور که مشاهده میکنید حل شده است.

عکس قبل و بعد میکرودرم
عکس قبل و بعد میکرودرم

کاربرد دستگاه میکرودرم

کاربرد دستگاه میکرودرم رفع مشکلات پوستی مانند حذف رفع خطوط و چین و چروک و لکه های پوستی، منافذ باز صورت، رفع جوش و آکنه، رنگدانه هایی که موجب بروز لکه هایی با رنگ مخالف پوست هستند و جوش سر سیاه بینی می شوند. در فیلم میکرودرم صورت نیز اشاره شده که این میکرودرم دارای چه آپشن ها، چه عملکرد و چه کاربردی است.

عوارض میکرودرم

در مورد عوارض میکرودرم در حالتی ایجاد می شود که میکرودرم یا از اکسید آلومینیوم استفاده شده باشد یا میکرودرم خانگی باشد که سری های زبر آن استاندارد نباشند. اما میکرودرمی که امروز به شما معرفی کردیم به دلیل اینکه کمپانی آن دارای استاندارد FDA و CE است دارای سری های استاندارد بوده. این سری ها طوری طراحی شده اند که به صورت آسیبی وارد نمی کنند. حتی برای کسانی که قبل از این از دستگاه میکرودرم استفاده نکرده اند نمی توانند بصورت سهوی یا عمدی به پوست خود یا دیگری آسیب وارد کنند.

قیمت میکرودرم صورت

ما به دلیل خرید مستقیم از کمپانی و حذف واسطه ها، قیمت میکرودرم صورت را طوری تنظیم کرده ایم که برای همه براحتی قابل خرید باشد. این دستگاه بهترین دستگاه میکرودرم خانگی و سالنی است. هیچ آپشنی کم ندارد و به لحاظ طراحی یک شاهکار مهندسی در حوزه دستگاه های زیبایی و جوانسازی است. جهت اطلاعات بیشتر درمورد این محصول و یا خرید میکرودرم یا قیمت میکرودرم با کارشناسان ما در تماس باشید.

اطلاعات بیشتر

نوع محصول

میکرودرم خانگی, میکرودرم ابریژن

عملکرد

لایه برداری و جوانسازی پوست

کاربرد

از بین بردن مشکلات پوستی

نقاط برتری

تایمر و برق مستقیم و سری الماسی استاندارد

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین میکرودرم خانگی قیمت مدل Artstore – فیلم استفاده عکس قبل و بعد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید…