دستگاه ترمودرمی لاغری تشک حرارتی

امتیازدهی 5.00 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
(دیدگاه 1 کاربر)

دستگاه لاغری ترمودرمی بهترین دستگاه قیمت دستگاه ترمودرمی لاغری تشک حرارتی در فروشگاه مجموعه تجهیزات لاغری و دستگاه لاغری خانگی و باشگاهی خرید ترمودرمی تشک حرارتی لاغری موضعی در کوتاه ترین زمان.

توضیحات

ترمودرمی لاغری چیست

یکی از تجهیزات جهت تخریب بافت چربی ترمودرمی است که یکدستگاه لاغری موضعی است . دستگاه لاغری ترمودرمی از دو بخش تقسیم شده است . یکی پنل اصلی که به کمک آن می توان حرارت تشک ها را تنظیم کرد و خود تشک ها . تعداد تشک ها ۵ عدد می باشد . این ۵ تشک برای استفاده در قسمت بازوها ، ران ها و یک عدد برای دور شکم و سینه استفاده می شوند . از هر تشک یک کابل وجود دارد که به کانال های دستگاه اصلی متصل می شود . ترمودرمی لاغری دارای ۵ کانال و بالای هر کانال یک ولوم است که به وسیله آن به تفکیک می توانید حرارت تشک ها را تنظیم کرده و یا آنها را خاموش کنید .

دستگاه لاغری ترمودرمی
دستگاه لاغری ترمودرمی

روش کار تشک لاغری ترمودرمی

روش کار تشک لاغری ترمودرمی از طریق تولید حرارت است که به لاغری موضعی منتهی می شود . این روش بی خطر ترین روش لاغري است که نسبت به دستگاه لاغری ویبره اسلیم بادی شیپر متفاوت است . تشک لاغری حرارتی از آن استفاده می کند . نام دیگر آن تشک لاغری برقی است . از نظر نوع کاربری و استفاده از تشک لاغری اندام را می توان در هر جایی استفاده کرد . چه با نام دستگاه لاغری موضعی تشک لاغری ترمودرمی و یا استفاده در باشگاه های ورزشی یا سالن های لاغری تحت عنوان تشک لاغری می تواند استفاده شود و در زمان بسیار کوتاهی از نتایج آن شگفت زده خواهید شد .

تشک لاغری ترمودرمي
تشک لاغری ترمودرمي

دستگاه ترمودرمی تشک لاغری

فیلم آموزشی بمنظور اطلاع مشتریان جهت طرز استفاده از دستگاه ترمودرمی تشک لاغری هنگام فروش به مشتری ارائه می شود . البته نگران کاربری آن نباشید . زیرا طرز کار با دستگاه لاغری ترمودرمی بسیار راحت است و نیاز به دانش و اطلاعات فنی قبلی ندارد . برای همه می توانند تشک لاغری حرارتی ترمودرمی قیمت خرید نموده و از آن در منزل استفاده کنند . ویژگی دیگر این دستگاه تشک حرارتی لاغری عدم نیاز به انجام تمرین های سخت ورزشی است . تنها کاری که باید انجام دهید این است که تشک های حرارتی لاغری را به قسمتی از بدن که مدنظر دارید ببندید و کابل آنرا به دستگاه اصلی متصل کنید و آنرا روشن کنید .

بوسیله ولوم های روی دستگاه حرارت موردنظر خود را تنظیم کنید . این دستگاه لاغری موضعی بقیه کارها را انجام می دهد . فقط کافیست تا دراز بکشید و از عملکرد لاغری دستگاه تشک حرارتی لذت ببرید . برای استفاده از این دستگاه نیازی نیست تا حالت بدنی خاصی داشته باشید .

 

قیمت ترمودرمی لاغری تشک حرارتی

تهیه مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده به ما امکان ارائه بهترین دستگاه لاغری و قیمت تضمینی را فراهم میکند . برخی از فروشندگان متاسفانه هر ۵ تشک را به شما تشک های مخصوص شکم می دهند . زیرا قیمت پایین ترین دارد . اما ما ۲ تشک مخصوص بازو، ۲ تشک مخصوص ران و یک تشک برای شکم به شما ارائه میکنیم. ما تضمین بهترین قیمت ترمودرمی را به شما تقدیم میکنیم. جهت اطلاعات بیشتر درمورد قیمت ترمودرمي لاغری و سفارش خرید دستگاه ترمودرمی لاغری و سایر دستگاه های لاغری با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای دستگاه ترمودرمی لاغری تشک حرارتی

  1. امتیاز 5 از 5

    کاربر

    بهترین دستگاه لاغری خانگی ترمودرمی تشک حرارتی لاغری موضعی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *