چراغ لوپ آرایشگاهی قیمت خرید چراغ لوپ پایه دار LED ایستاده

چراغ لوپ آرایشگاهی قیمت خرید چراغ لوپ پایه دار LED ایستاده

ذره بین پایه دار چراغ دار

برخی از کارهای روزمره ما نیاز به دقت بالایی دارند . طیف این کارها گسترده است و از معاینه پزشکی گرفته تا موارد آرایشگاهی (قیمت چراغ لوپ آرایشگاهی) مانند کاشت مژه و ناخن را شامل می شود . به دلیل ماهیت این کارها نمی توان از یک ذره بین ساده استفاده کرد. زیرا مرتبا نیاز است تا زاویه و حالت ذره بین تغییر کند . همچنین نیاز به نور نیز در این موارد مورد نیاز است . از طریق این کار می توان ظرافت های بسیار دقیقی را در کار ایجاد کرد . نیاز به یک ذره بین پایه دار ایستاده که چراغ دار هم باشد این مشکل را مرتفع می کند . انواع چراغ ذره بین دار که به اصطلاح چراغ لوپ یا چراغ لوپ ذره بین دار نامیده می شوند انواع متفاوتی دارند . برخی از آنها رومیزی هستند که بیشتر جهت تعمیرات الکترونیکی که نیاز به دقت بالایی دارند استفاده می شوند . اشکال این مدل ها از چراغ ذره بین دار لوپ محدودیت استفاده است . این محدودیت ها شامل جاگیر بودن در محیط کار و زاویه تنظیم محدود و به سبب آن امکان تغییر ارتفاع این ذره بین چراغدار LED ال ای دی نیز بسیار محدود است و به همین دلیل نمی توان در بسیاری از جاها از آن استفاده کرد . به همین دلیل نیاز است تا از ذره بین چراغ پایه دار چراغ لوپ استفاده شود .

ذره بین پایه دار چراغ دار
ذره بین پایه دار چراغ دار

 

 

چراغ کار لوپ ذره بین دار ال ای دی

این مدل از انواع چراغ لوپ دارای پایه است که روی زمین قرار میگیرد . به همین دلیل به آنها لوپ ایستاده و چراغ ذره بین دار پایه دار لوپ نیز می گویند. در بخش بالایی پایه خرطومی بسیار بلندی است که خوشبختانه بسیار بسیار منعطف است . در واقع این خرطومی تنظیم زاویه چراغ لوپ را بر عهده دارد . به دلیل بلند بودن بازوی آن می توان آن در محدوده ی دلخواه بسیار گسترده ای تنظیم کرد . این تنظیم ارتفاع از ۸۰ تا ۱۸۰ سانتی متر را پشتیبانی می کند . علاوه بر آن پایه ثابتی نیز دارد که خود دارای ارتفاع بسیار مناسبی است . همچنین این ذره بین پایه دار چراغ LED دارد که نوع بسیار نرم و واضحی را می تاباند و کیفیت و سرعت را با استفاده از چراغ کار لوپ ذره بین دار افزایش دهید .

چراغ کار لوپ ذره بین دار
چراغ کار لوپ ذره بین دار

کاربرد چراغ لوپ ذره بین لوپ LED

چراغ لوپ در موارد بسیاری کاربرد دارد که از آنها می توان به استفاده بعنوان چراغ لوپ آرایشگاهی مانند لوپ کاشت مژه و ابرو و ذره بین چراغدار برای کاشت ناخن، چراغ معاینه پزشکی، چراغ جراحی های کوچک، تعمیرات الکترونیکی و هر کاری که در آن نیاز به دقت و ظرافت کاربرد چراغ لوپ ذره بین تعریف می شود . علاوه بر این موارد ذره بین پایه دار چراغ دار LED لوپ ایستاده دارای کاربردهای متعدد دیگری است که بیشمارند . اما خب این محصول بیشتر به عنوان چراغ لوپ آرایشگاهی معروف است . البته همانطور که ذکر شده گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده بعنوان چراغ معاینه پزشکی بشمار می رود . زیرا از نظر قیمت چراغ کار ذره بین دار لوپ معاینه پزشکی و  بسیار مناسب و اقتصادی است .

چراغ ذره بین دار لوپ پایه دار

انواع چراغ ذره بین دار لوپ را می توان از چند زاویه دسته بندی کرد که در ادامه به شرح آن می پردازیم . توصیه می شود تا پیش از خرید و اطلاع از قیمت ذره بین پایه دار چراغ دار LED لوپ این موارد را مطالعه نموده و پس از نوع کاری که دارید مدلی را انتخاب کرده و با شماره های ما جهت خرید چراغ لوپ اقدام نمایید . البته اگر احساس کردید نیاز به اطلاعات و سوالات بیشتری پیش از خرید ذره بین چراغ دار پایه دار ایستاده دارید نیز با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و با اطمینان کامل اقدام به خرید چراغ ذره بین دار لوپ نمایید .

نوع پایه چراغ

به دلیل اینکه ذره بین چراغ دار LED روی زمین بصورت ایستاده قرار میگیرد و به دلیل بالا بودن ارتفاع کلی دستگاه بسیار مهم است که چراغ لوپ پایه دار دارای تعادل بسیار بالایی باشد . از این رو از نظر پایه به دو نوع پایه سنگین ( که خود پایه بدلیل وجود مواد سنگین در پایه خود) و پایه سبک که دارای مخزنی است که در آب ریخته و به این وسیله آن پایه را سنگین می کنید تقسیم می شود .

امکان تنظیم شدت نور لوپ

از نظر تنظیم شدت یا ولوم نیز ذره بین پایه دار چراغ دار به دو نوع تقسیم می شوند . یکی چراغ ذره بین ولوم دار که می توان با آن شدت نور را تنظیم کرد . نوع دیگری که تنظیم نور و ولوم نداشته و شدت نور آن ثابت است . در هر دوی این مدل ها نور بسیار نرم و اصطلاحا سرد است . نور آن بگونه تنظیم شده که بدون نیاز به منبع نور خارجی دیگری می تواند نیاز را برآورده کند . وجود و یا عدم وجود این موضوع باعث اختلاف قیمت لوپ پایه دار می شود . که البته این اختلاف چشم گیر نیست . اما خب باز به نوع کار شما بستگی دارد .

درپوش محافظ ذره بین

معمولا درپوش محافظ در مدل های از چراغ لوپ هستند که دارای عدسی بزرگی هستند . البته اگر کار شما بگونه ای است که ممکن نیست بصورت ناخواسته به چراغ پایه دار ضربه وارد شده و یا آن در معرض موارد شیمیایی و آرایشگاهی ندارند از این مورد فاکتور بگیرید و آنرا در اولویت اول انتخاب چراغ کار LED ایستاده قرار ندهید . در غیر اینصورت به این نکته توجه داشته باشید . البته در مواردی دیده شده که خود درپوش هنگام کار دست و پاگیر می شود . به همین دلیل کار خود را مدنظر قرار گرفته و ببینید وجود درپوش محافظ ذره بین چراغ دار پایه دار ایستاده چقدر برای شما اهمیت دارد .

جنس ذره بین چراغدار

چراغ لوپ از نظر جنس ذره بین چراغدار به دو نوع تقسیم می شوند . عدسی بزرگ و کوچک . در هر دوی این سایزها باید اقدام به خرید چراغ لوپ ی انجام داد که جنس ذره بین آن شیشه ای باشد . این موضوع از این نکته باید مد نظر قرار گیرد که در چراغ کار لوپ که عدسی ذره بین پلاستیکی است، تصویر در کنارها تحت تاثیر قرار گرفته و تصویر در آن معقر و یا محدب دیده می شود . این مشکل از آنجا آغار می شود که در چراغ لوپ با ذره بین پلاستیکی، هنگام انجام عملیات تزریق پلاستیک، مواد در همه بخش های قالب بصورت یکسان پخش نمی شود که این موضوع بعنوان ریسک خطا در نظر گرفته می شود . اما اگر چراغ کار لوپ ذره بین دار از جنس شیشه باشد هنگمی که در ذره بین مشاهده میکنید تصویر در همه نقاط ذره بین بصورت یکدست و صاف دیده می شود . البته ممکن است در موارد بسیاری ذره بین پلاستیکی نیز دارای مشکل دید نباشد اما احتیاط شرط عقل است ! یک ذره بین پایه دار چراغ دار خوب و مناسب باید در همه نقاط ذره بین بتوانید تصویر را صاف و بدون انحنا ببینید .

تنوع رنگ چراغ لوپ

همه چراغ های لوپ پایه دار ایستاده دارای نور سفید هستند . به جز نوعی از آنها که دارای ریموت کنترل هستند . چراغ لوپ با ریموت کنترل دارای رنگ سفید و زرد هستند . از طریق دیموت کنترل آنها می توانید تعیین کنید که نیاز به رنگ سفید و یا رنگ زرد دارید . همچنین می توان این نوع رنگ LED را با هم ترکیب کرده و یا حتی میزان ترکیب رنگ ها را نیز تنظیم کنید . این تنظیمات را هم می توانید با ریموت انجام داده و هم روی بدنه خود لوپ پنلی است که از آنجا هم این عملیات قابل انجام است . در نظر داشته باشید که ذره بین چراغ لوپ پایه دار ریموت کنترل دار مقداری کوچک تر از نوع بزرگ آن است .

ذره بین با چراغ LED یا مهتابی

به این نکته بسیار توجه کنید ! تمامی لوپ ها امروزه از تکنولوژی LED استفاده می کنند . پیش تر برای منبع نور از یک مهتابی گرد استفاده میشد که بسیار ضعیف عمل کرده و بصورت کلی از بازار حذف شد . اما مراقب باشید زیرا هنور کم و بیش چراغ لوپ مهتابی وجود دارد . از معایب چراغ لوپ مهتابی علاوه بر ضعیف بودن چراغ می توان به موارد دیگری اشاره کرد . مثلا اگر یکی از LED های ذره بین دچار سوختگی شود، کلی نور ها از کار نمی افتند . این موضوع در
ذره بین پایه دار چراغ دار مهتابی صدق نمی کند و اگر مهتابی آن بسوزد دیگر بلا استفاده خواهد بود . بعلاوه که مهتابی آن تقریبا نایاب است و عملا چراغ لوپ شما قابل استفاده نیست . موضوع دیگر تنظیم نور است که در مدل های لوپ مهتابی وجود ندارد . عمر کوتاه این مدل را نیز در ذهنتان ضمیمه کنید . در کل فقط و فقط اقدام به خرید ذره بین پایه دار با چراغ LED کنید.

اندازه عدسی ذره بین

اندزه ذره بین لوپ ها دارای دو سایز هستند . نوعی سایز بزرگتر و نوع دیگر کوچکتر است . البته این اختلاف بسیار کم و در حد ۲ سانتی متر از قطر است . اما اگر بخاطر نوع استفاده ی خود در کار برای شما این موضوع مهم است هنگام خرید چراغ لوپ به این موضوع دقت کنید . توجه کنید که فقط نوعی از لوپ های ولوم دار هستند که ذره بین آنها بزرگتر است . البته طبق تجربه این اختلاف سایز خیلی اهمیتی ندارد مگر آنکه برندی را مدنظر بگیرید که سایز آن کوچکتر از حد معمول باشد که شخصا در طی سالهای کاری ۲ تا ۳ بار به این مدل برخورد کرده ام .

وجود دیفیوزر نور نرم

دیفیوزر سطحی است که باعث می شود تا نور بصورت یکسان پخش شود و اصطلاحا نور را نرم می کند . دیفیوزرها در دو نوع شفاف و مات هستند که در چراغ کار ذره بین دار لوپ استفاده می شوند . از نظر یک سطح کردن دیفیوزر های مات بهتر عمل می کنند . البته این اختلاف خیلی مهم و زیاد نیست . دیفیوز های مات در مدلی از چراغ ذره بین دار هستند که ولوم دار هستند . بقیه مدل های چراغ ذره بین دار پایه دار دارای دیفیوزر های شفاف هستند . درست است که مواردی که ذکر میکنیم بسیار جزئی هستند و شاید در کار حتی به چشم نیایند اما ما وظیفه داریم تا پیش از خرید چراغ لوپ تمامی جزئیات و اختلاف ها را برای شما به جزئیات شرح دهیم .

بزرگنمایی عدسی

از نظر قوی بودن ذره بین در چراغ ذره بین دار لوپ دارای دو نوع ۸X به معنی بزرگنمایی ۸ برابر و ۱۰X به معنی بزرگنمایی ۱۰ برابر هستند . ذره بین قوی تر نوع ۱۰X است . به این نکته توجه داشته باشید که قدرت ذره بین ارتباطی با سایز عدسی آن ندارد . یعنی اگر عدسی چراغ ذره بین دار کوچک باشد لزوما ۸X نیست و بلعکس . همچنین توجه داشته باشید که اختلاف قدرت بزرگنمایی به قطر عدسی نیز مرتبط نیست . توجه به قدرت ذره بین چراغ لوپ یکی از مهم ترین موارد است که نیاز دارد به دقت بررسی شود . در کل موضوع ذره بین را شاید مهم ترین اولویت در انتخاب و خرید چراغ لوپ بشمار برود .

قیمت چراغ لوپ آرایشگاهی

به دلیل وجود امور بسیار زیادی در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها، این محصول به چراغ لوپ آرایشگاهی معروف نیز هست . زیرا از چراغ لوپ آرایشگاهی در مواردی مانند کاشت مژه ، استفاده هنگام کاشت ناخن و سایر امور آرایشگاهی که نیاز به ظرافت و یا دقت دارند . یکی از مزایا و ویژگی های چراغ لوپ آرایشگاهی ذره بین چراغ دار پایه دار این است که در دراز مدت چشم دچار خستگی نمی شود . زیرا فاصله جشم از عدسی در محدوده ی خاصی نیست و از تمام نقاط قابل استفاده با بیشترین کیفیت است . ذره بین پایه دار چراغ دار چراغ لوپ آرایشگاهی یا لوپ سالنی را یکی از مهم ترین و الزامی ترین تجهیزاتی است که در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بشمار می رود . زیرا با استفاده از ذره بین پایه دار چراغ دار یا لوپ آرایشگاهی دقت کار همزمان با سرعت کار افزایش یافته و نتیجه ی با کیفیت تری را برای مراجعین شما بر ارمغان می آورد که نسبت به قیمت چراغ لوپ آرایشگاهی بسیار واقعا هم برای شما و هم مراجعین تان با ارزش است .

قیمت چراغ لوپ آرایشگاهی
قیمت چراغ لوپ آرایشگاهی

قیمت ذره بین پایه دار چراغ دار لوپ LED

همانطور که پیش تر اشاره کردیم مشخصات و پارامترهای زیادی هستند که باعث می شوند قیمت چراغ ذره بین دار لوپ آرایشگاهی و چراغ معاینه پزشکی متفاوت باشد . شما می توانید با تماس تلفنی و مشورت با کارشناسان ما بهترین گزینه را نسبت به کار خود انتخاب کنید . کارشناسان فروش ما با ارائه اطلاعات دقیق و استعلام قیمت چراغ ذره بین دار لوپ پایه دار و خرید چراغ لوپ پایه دار ایستاده با کارشناسان به شما بهترین ها را ارائه می دهد . تضمین بهترین قیمت و خرید چراغ ذره بین دار پایه دار ایستاده به همراه اصالت کالا همواره به تمامی مشتریان خود ارائه میکنیم . به منظور قیمت چراغ ذره بین دار تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *