دستگاه ویبره لرزشی لاغری چگونه لاغر میکند 

دستگاه ویبره لرزشی لاغری چگونه لاغر میکند 

یکی از دستگاه هایی که امروزه زیاد مورد توجه قرار گرفته است دستگاه ویبره لاغری ورزشی لرزشی یا استپر است. این دستگاه در دو گروه دستگاه های لاغری خانگی و باشگاهی قرار میگیرد . اصول طراحی این دستگاه به این روش است که فرد روی دستگاه قرار گرفته و با تنظیم شدت لرزش چربی سوزی و چربی شکنی میکند. لرزش هایی که این دستگاه ایجاد میکند موجب تخریب بافت چربی در تمامی بخش های بدن می شود. اما اگر فرد در نظر داشته باشد که فقط قسمتی را مثلا لاغری شکم یا فقط لاغری ران ها و سایر و به اصطلاح موضعی باشد می تواند این کار را با تغییر محل قرار گیری پاها روی دستگاه ویبره ایستاده لرزشی لاغری انجام دهد. شما به تنهایی و بدون نیاز به اپراتور می توانید از این دستگاه لاغری ایستادهدستگاه لاغری ایستاده لرزشی استفاده کنید .

علاوه بر ایستادن بصورت ساده روی دستگاه می توانید از دو عدد کش ورزشی که در لوازم جانبی دستگاه وجود دارند حرکات مختلف ورزشی را انجام دهید. انجام ورزش های لاغری در حالت ویبره تاثیر آنها را چند برابر میکند. زیرا شما در عین حال که ورزش میکنید از طرفی دستگاه به واسطه لرزش و ویبره ای که تولید می کند چربی شکنی را انجام داده و هم انجام ورزش در حالت لرزش تاثیر آنها را بالا برده و در نهایت چربی سوزی به سرعت اتفاق می افتد . از مزایای دستگاه ورزشی ویبره ایستاده می توان به سهولت استفاده و نتیجه گیری بسیار سریع و ماندگار اشاره کرد.

همچنین صفحه لرزشی ویبره ای دستگاه در سرعت های مختلف در چاقع دویدن را برای بدن شما شبیه سازی میکند . بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از دستگاه های لاغری گران قیمت مانند تردمیل و یا دویدن نیست . فقط کافیست روی دستگاه لاغری بایستید و سرعت آنرا تنظیم کنید . همچنین بوسیله تایمر آن می توانید زمان ورزش خود را مدیریت کنید . یا با استفاده از کش های ورزشی آن حرکات مختلف ورزشی ساده یا پیشرفته را انجام دهید. در زمان کوفتگی و خستگی نیز این دستگاه می تواند نقش یک ماساژور بی نقص را ایفا کرده تا از خستگی و کوفتگی روزمره رهایی یابید .

این همه ویژگی در یک دستگاه لاغری به همراه طراحی بی نقص مهندسی شده ی آن دستگاه ویبره لاغری لرزشی ورزشی را به بهترین گزینه جهت خرید دستگاه لاغری تبدیل کرده است . از سویی دیگر نیز ما قیمت دستگاه ویبره لاغری را به دلیل حذف واسطه ها بسیار اقتصادی و مناسب در نظر گرفته ایم تا همه بتوان آنرا تهیه کنند . جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *